2020(e)ko apirilaren 27(a), astelehena

2.7. PROBLEMAK

Aste berria hasten dugu,motza gainera, atzo kalera irtetzeko aukerarekin, aprobetxatu zenuten? Ziur baietz. Gaur Prudentzio deunaren erretreta egiteko entsaiatu beharko duzue. Animo eta danborraedo... jotzen disfrutatu!

Behean duzuen aurkezpenean agertzen dira problemak egiteko urratsak eta problemak.

Epea: maiatzaren 4an jasoko ditut lehenengo 3rak.  Beti bezela orriei argazkia atera eta ez ahaztu ebaluaketa gehitzea problema bakoitzean.

Bi aukera hauek lagungarri:

- Lana bakarrik egin dut (Hor ez dut sartzen argazkiak, entzunezkoak edo bideoak egin eta bidaltzea)
- Lana egiteko laguntza behar izan dut ( zetan?)

Bestalde:

- Lana oso erraz burutu dut
- Lana erraz burutu dut
- Lana bukatzea kostatu zait (ze kostatu zaidan adierazi)
- Ezin izan dut lana egoki bukatu (ze zailtasun izan ditudan adierazi)



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina